Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΛΛΗΝΗ - Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙ!!!

κπ

ΠΑΛΛΗΝΗ, 28/09/2012

Α.Π.:28383

ΠΡΟΣ: Πρόεδρο Σχολικής Επιτροπής

Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Δήμου Παλλήνης,

Κα Καλλιόπη Ζινέλη

Κοιν: Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών

Τμήμα Ακροάσεων

ΘΕΜΑ: «Απάντηση στα υπ’ αριθμόν 27402/20.9.12 και 28025/25.9.2012 έγγραφα της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

ΣΧΕΤΙΚΑ:

- Την με αριθμό πρωτ. 45360/17.9.2012 έγγραφη παραγγελία του Εισαγγελέα Πρωτοδικών κ. Κων/νου Σπηλιόπουλου

- Την από 17/9/2012 αίτηση μου προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών

- Την με αριθμό 27120/19.9.1012 απάντηση της Σχ. Επιτροπής Α/θμιας Εκ/σης Δήμου Παλλήνης

- Τις με αριθμό 22/2012 και 24/2012 αποφάσεις της Σχ. Επιτροπής Α/θμιας Εκπ/σης Δήμου Παλλήνης

- Την με αριθμό πρωτ. 48566/2012 έγγραφη παραγγελία της Εισαγγελέως Πρωτοδικών, κας Ελένης Μαυροπούλου, και

- Την από 19/09/2012 αίτηση μου προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών

Κατόπιν των ανωτέρω εγγράφων σας, τα οποία έπονται των δύο έγγραφων Εισαγγελικών παραγγελιών που εκδόθηκαν κατόπιν των αντίστοιχων αιτήσεων μου προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, λόγω του γεγονότος ότι αρνηθήκατε επανειλημμένα να επικοινωνήσετε τόσο μαζί μου όσο και με τον πληρεξούσιο δικηγόρο μου για μία σειρά ζητημάτων, σας αναφέρω τα εξής:

  1. Εμμένω στην άμεση χορήγηση των εγγράφων που επικαλούμαι στην αίτηση μου προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών την 19/09/2012, με πλήρη επίγνωση των δυνατοτήτων διοικητικής υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, καθώς, σε αντίθεση με την 12μηνη Προεδρεία μου στο εν λόγω ΝΠΔΔ, οπού δεν υπήρχε καμία διοικητική υποστήριξη από υπαλλήλους του Δήμου Παλλήνης ως όφειλε, αλλά ούτε και από τα μέλη του ΔΣ του ΝΠΔΔ, τους τελευταίους μήνες και μάλιστα μετά την από 22/6/2012, για προσωπικούς λόγους, παραίτηση μου, το ΝΠΔΔ εξυπηρετείτε, πιθανόν και άτυπα, από αρκετούς υπαλλήλους του Δήμου Παλλήνης. Σε κάθε περίπτωση, κατόπιν των Εισαγγελικών παραγγελιών και πρότινος των εν λόγω εγγράφων σας, παραδώσατε ακριβώς τα ίδια έγγραφα στον επικεφαλή της μείζονας αντιπολίτευσης, κ. Μερτύρη, τα οποία και ο ίδιος ζήτησε με Εισαγγελική παραγγελία λόγω της επίμονης άρνησης σας να του τα παραδώσετε. Συνεπώς, θα έπρεπε να έχετε μεριμνήσει να βγάλετε επαρκή αντίγραφα για να πράξετε τα κατά τον Νόμο. Σε κάθε περίπτωση ως οφείλεται να γνωρίζετε, η Εισαγγελική παραγγελία εκτελείτε κατά τον Νόμο κατά απόλυτη προτεραιότητα, πολλώ δε μάλλον όταν η χρονοτριβή έστω και μίας ημέρας για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα μπορεί να οδηγήσει στην καθυστέρηση αποκάλυψης της αλήθειας, στην περαιτέρω επιβάρυνση της δικής μου νομικής θέσεως και στον εκ τούτου μεγαλύτερο σχηματισμό ψευδών εντυπώσεων. Ως εκ τούτων ζητώ να εκτελέσετε κατά προτεραιότητα και άμεσα το περιεχόμενο της Εισαγγελικής παραγγελίας, διαφορετικά θα ασκήσω άμεσα όλα τα εκ του Νόμου δικαιώματα μου.
  2. Άστοχα – θέλω να ελπίζω - αναφέρατε στη εισήγηση σας, αλλά και άστοχα – θέλω να ελπίζω - γράψατε στην απόφαση σας (22/2012) ότι δεν σας παρέδωσα τα όσα αναγράφεται στην σελίδα 2 αυτής και μάλιστα ενώπιον μαρτύρων, καθώς α. από την ημέρα της παραίτησης μου, σας ζητούσα πολλάκις τόσο κατ’ ιδίαν όσο ενώπιον μαρτύρων να προχωρήσουμε άμεσα στην διαδικασία παράδοσης – παραλαβής, πράγμα το οποίο εσείς για λόγους άγνωστους προς εμέ αρνηθήκατε, β. την ύπαρξη όλων των ζητούμενων εγγράφων, εγώ η ίδια σας την γνωστοποίησα, αφού εσείς δε θα μπορούσατε να έχετε γνώση για πιθανή ύπαρξη αυτών των αρχείων, εκτός μεμονωμένων εξ αυτών που προκύπτουν από την κοινή λογική και β. ενώπιον όλων αυτών των ανθρώπων, που κακώς αναφέρετε ονομαστικά στην Απόφαση σας, εγώ η ίδια σας ρώτησα που βρίσκονται όλα αυτά τα έγγραφα, λαμβάνοντας ως απάντηση σας πως δεν γνωρίζετε, ενώ ευθύς αμέσως σας επισήμανα την ακριβή θέση που βρίσκονταν αυτά, ήτοι στην έδρα του ΝΠΔΔ μέχρι και την 22.6.2012, οπότε και παραιτήθηκα.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί και να σας υπενθυμίσω, ότι την 22/6/2012 και ενώ η παραίτηση μου δεν είχε γίνει τυπικά αποδεκτή από τον Δήμαρχο Παλλήνης, εσείς ήδη γνωρίζατε ότι θα αναπληρώσετε την θέση μου και σπεύσατε μαζί με υπάλληλο του Δήμου Παλλήνης, να μαζέψετε όλα τα έγγραφα και το αρχείο της Σχολικής Επιτροπής, συμπεριλαμβανομένων και προσωπικών μου αντικειμένων, και να τα μετακινήσετε στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα του Δήμου, ένα από τα λίγα γραφεία που βρίσκονται κλειδωμένα κατά την απουσία του κατόχου του, ενώ εσείς η ίδια μεταφερθήκατε σε άλλο γραφείο από αυτό που εγώ χρησιμοποιούσα έως τότε. Ακόμα, και ενώ εσείς η ίδια ζητούσατε από τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων να παραδώσουν για την λήξη της σχολικής χρονιάς τα απαραίτητα σχετικά σε εμένα προσωπικά και μετά την αντικατάσταση μου, ήσασταν πάντα παρούσα (κι αν όχι εσείς προσωπικά, κατ’ εντολήν σας, κάποιος υπάλληλος του Δήμου Παλλήνης) και εντέλει εσείς κρατούσατε στο «κλειδωμένο» αρχείο καθετί που παραδίδονταν.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι, για κάποιο διάστημα μετά την παραίτηση μου, και κατόπιν δική σας παράκλησης, βρισκόμουν μαζί σας στο Δημαρχείο καθημερινά έτσι ώστε να ολοκληρωθεί επίσημα η απαραίτητη παραλαβή – παράδοση, παραβλέποντας το γεγονός ότι βρισκόμουν σε πλήρη επιτήρηση των κινήσεων μου. Και ενώ το γεγονός αυτό ήταν άκρως προσβλητικό για την αξιοπρέπεια μου, προς χάριν της διαφάνειας και του σεβασμού των πολιτών, που εσείς τόσο εύκολα επικαλείστε αλλά τελικά δεν πράττετε, συνεργάστηκα άψογα μαζί σας για να τακτοποιηθεί το «μπάχαλο» που με κατακρίνατε ότι άφησα, αλλά εσείς τελικά δημιουργήσατε με την ξαφνική μετακίνηση όλων των στοιχείων της σχολικής επιτροπής. Για λόγους που εγώ ούτε γνωρίζω ούτε μπορώ να εικάσω, τελικά, όπως αναφέρω ανωτέρω, με δική σας πάντως ευθύνη ουδέποτε ολοκληρώθηκε η διαδικασία παράδοσης – παραλαβής.

Το πιο περίεργο από όλα, τελικά, είναι ότι ενώ εγώ αποδεδειγμένα συνεργάστηκα, ξαφνικά αρχίσατε να επικαλείστε αδικαιολόγητη δική μου άρνηση να παραδώσω και συνεπώς να συνεργαστώ, μαζί με μία σωρό άλλων άκρως προσβλητικών καταγγελιών σε βάρος μου για γεγονότα και διαδικασίες που γίνονταν σε πλήρη επίγνωση του Δημάρχου Παλλήνης αλλά και της αρμόδιας Αντιδημάρχου Παιδείας, με αποτέλεσμα να δημιουργείτε εντυπώσεις αρνητικές για το πρόσωπο μου, ενώ η ουσιαστική αλήθεια είναι πως οι δικές σας διαδικασίες και ενέργειες δημιουργούν ερωτηματικά και χρήζουν εισαγγελικής διερεύνησης. Ειδικότερα:

Εσείς η ίδια, ως Πρόεδρος του ΝΠΔΔ, ενημερώσατε το Δημοτικό Συμβούλιο για τα «ευρήματα» σας κατόπιν ελέγχου που πραγματοποιήσατε και εύλογα προκύπτουν τα εξής ερωτήματα:

- Πως πραγματοποιήσατε έλεγχο και μάλιστα καταλήξατε, αφού λέτε πως δεν έχετε όλα όσα ζητάτε να σας παραδώσω με το έγγραφο σας;

- Πως πραγματοποιούν έλεγχο οι Ορκωτοί λογιστές αφού δεν έχετε στην κατοχή σας όλα όσα ζητάτε;

- Γιατί αφού διαπιστώσατε ότι απουσιάζουν από το αρχείο όλα τα αναγραφόμενα, δεν τα ζητήσατε εδώ και τρεις μήνες τώρα που εγώ έχω παραιτηθεί και αντικατασταθεί, παρά μόνο μου κοινοποιείτε κάτι τέτοιο μετά από δύο Εισαγγελικές παραγγελίες που σας ορίζουν να παραδώσετε αντίγραφα αυτών αφενός στην αντιπολίτευση και αφετέρου σε εμένα;

- Τέλος, εάν εγώ είχα όσα χρειάζομαι στα χέρια μου για να διασφαλίσω την ουσιαστική διαφάνεια των γεγονότων, για ποιον λόγο θα παρέπεμπα το ζήτημα στον Εισαγγελέα και ουσιαστικά δεν καταλαβαίνω σε τι θα με εξυπηρετούσε η κατοχή όλων όσων διατείνεστε ότι κατέχω ;

Για τελευταία φορά, και μάλιστα αυτήν εγγράφως, σας ενημερώνω ότι κανένα έγγραφο, αρχείο ή παραστατικό της Σχολικής Επιτροπής υπάρχει εις χείρας μου αφού όσα είχα κατά την ημέρα της παραιτήσεως μου, δηλαδή την 22/6/2012, σας τα παρέδωσα, με δική μου πρωτοβουλία και παρά την επιμονή μου να προχωρήσουμε σε επίσημο πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής, την 27/6/2012 (ήτοι, ανεξόφλητα τιμολόγια και εξοφλημένα τιμολόγια των τελευταίων 3 ημερών προ της παραίτησης μου). Ζητώ δε όπως άμεσα συνταχθεί ένα πρωτόκολλο παραλαβής – παράδοσης, στο οποίο να αναγράφεται ότι το αρχείο της Σχολικής Επιτροπής μετακινήθηκε από εσάς την ημέρα της παραίτησης μου και άνευ της παρουσίας μου από την θέση που βρισκόταν έως την εκείνη την ημέρα. Παρά τις συνεχείς οχλήσεις μου να συνταχθεί το εν λόγω πρωτόκολλο, εσείς μόλις την 25/9/2012 συμφωνήσατε και ζητήσατε αυτό. Προκειμένου δε να προβώ σε απολογισμό της διαχείρισης μου, χρειάζομαι τα απαραίτητα παραστατικά και στοιχεία τα οποία δεν έχω στην κατοχή μου και συνεπώς αδυνατώ να προβώ στην σύνταξη, για τον οποίο ωστόσο επιφυλάσσομαι αν μου χορηγήσετε τα απαιτούμενα πρωτότυπα έγγραφα.

Για οτιδήποτε περαιτέρω, επιφυλάσσομαι να το αναφέρω στις αρμόδιες Αρχές και να πράξω τα κατά τον Νόμο.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ Ν. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

πρώην Πρόεδρος Σχολικής Επιτροπής

Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

251345_10151123548812739_730118813_n

http://pallinipress.blogspot.gr/2012/10/blog-post_7526.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york