Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Παραίτηση του Παναγιώτη Μπιτάκου από δημοτικός σύμβουλος Διονύσου

Παραίτηση του Παναγιώτη Μπιτάκου

από δημοτικός σύμβουλος Διονύσου

1 Με επιστολή του προς τον Δήμαρχο Διονύσου, ο κ. Παναγιώτης Μπιτάκος ανακοινώνει την παραίτηση του από δημοτικός σύμβουλος Διονύσου.

Παράλληλα, σε επιστολή του προς τον Πρόεδρο και το Συμβούλιο Διοίκησης της δημοτικής παράταξης Συμμαχία για τον Πολίτη, αναφέρει τα εξής:

Αγαπητέ Πρόεδρε, αγαπητές/οί συνεργάτες,

Με την επιστολή μου αυτή θέλω να σας ενημερώσω ότι, λόγω σοβαρών επαγγελματικών προβλημάτων και ζητημάτων, που σχετίζονται με την πανεπιστημιακή μου επιμόρφωση, αποφάσισα να παραιτηθώ από Δημοτικός Σύμβουλος και από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Διονύσου.

Η κατάσταση, όπως έχει διαμορφωθεί στο Δήμο μας, είναι ριζικά αντίθετη με τις αξίες, τις αρχές και τις πεποιθήσεις μου. Αδυνατώ ακόμα και να την παρακολουθήσω.

Έχω δηλώσει και στο παρελθόν ότι, δεν επιθυμώ να γίνω επαγγελματίας Δημοτικός Σύμβουλος και έχω αποδείξει ότι, η προσφορά στην πρόοδο και ανάπτυξη της πόλης μας δεν προάγεται μόνο από θεσμικές θέσεις.

Νιώθω την ανάγκη, να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και όλους εσάς τους συνεργάτες, τους Δημοτικούς μας Συμβούλους, για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου, ιδιαίτερα δε τους πολίτες που με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια.

Έστω και χωρίς τις παραπάνω ιδιότητες, θα προσπαθήσω όσο μπορώ να βοηθήσω την παράταξη και να είμαι παρών. Θα συνεχίσω να προσφέρω στον τόπο μου, να μάχομαι για την πρόοδο και ανάπτυξη του σε όλους του τομείς και θα στηρίζω τις αρχές και τις αξίες, που πρεσβεύει η παράταξή μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Free Host | lasik surgery new york